#1 Skrevet Oktober 25, 2009 Som topic sier: Hvem selger RH i norge? Helst noen som har en bra nettside, med info om felgene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 25, 2009 http://www.nordiskfelgimport.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2009 Nordisk Felgimport er nedlagt. Forhandler av RH er Dekkmestern i Oslo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2009 Og fabrikken RH er vel konkurs, er et Tysk selskap som har tatt over salg av det som er igjen av felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 25, 2009 Ja, måtte jo selvfølgelig være konkurs... Når jeg først hadde funnet meg felger... Jaja, ny jakt starter! Takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 25, 2009 Send meg en mail martin@vwbus.no så skal jeg se om jeg kan hjelpe deg det er masse RH felger ute for det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...