Anbefalte innlegg

Nå har jeg et par lykter for nærlys og et par for fjernlys, jeg har lyst på ny emblemfri grill med to enkle lykter. Er det h4 pærer i disse da? Nær og fjernlys i samme pæra?

Noen som har tips til enkel men fin "styling" til Golf 2 91 modell hvit? :) Vil ha emblemfri grill med enkle lykter. Bør jeg ha grill med eller uten sånn list på toppen? Flere ting som BØR skiftes på en orginal golf 2? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nye lykter å grill framme å kansje nye baklys? ikke masse som skal til:)

å senk å noen felger så har du en fin golf;)

håkon sandberg her på forumet hjelper deg sikkert med dette!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er H4-pære i hovedlyktene, så alt du trenger er å nappe ut kontaktene på ekstralysene og sette på en emblemfri grill. Da har du fortsatt nær- og fjernlys som vanlig i hovedlyktene.

Ting som ellers bør gjøres? Senk og felger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey :) Skal prøve å få tatt noen bilder av den nå snart, så kan jeg få litt mer råd og tips :) Listene på dørene, er det bare å rive de av og fjerne clipsene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

91 modell, da er det vel de breie listene. Ja, da kan du rive de av, men det blir hull i dørene etter klipsene. Sånn hvis du tenkte på å få cleanere dører - det som var tanken med å fjerne listene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

G2 er finest uten styling :)

så håper ikke du begynner å hive på alt mulig plastikk crap på den

billig emblemfrigrill finner du vel på streetdesign.no og lykter og andre småting

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.