Henger vel litt etter......

Anbefalte innlegg

Nå er jo så mange av dere her inne i hidden bransjen osv men utekniske meg sitter nå for første gang på forum via ny lap top tråløst på skolen....

Så for meg er dette dødskult!!!!!!!!(dere får heller tenkte tilbake til første gang dere gjorde noe slik...)

 

Så fett...nå kan jeg rase innom her i pauser og når jeg ikke gidder å høre på læreren..........

Artig....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en stund siden jeg fikk laptop å trådløst nettverk....

Er genialt , har f.eks vært slakk noen dager nå så da ligger jeg i sofaen med laptop rett ved siden av...

Så imellom pauser på tv så surfer jeg innom nettaviser,forumet og div andre plasser!!

 

;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en stund siden jeg fikk laptop å trådløst nettverk....

Er genialt , har f.eks vært slakk noen dager nå så da ligger jeg i sofaen med laptop rett ved siden av...

Så imellom pauser på tv så surfer jeg innom nettaviser,forumet og div andre plasser!!

 

;)

 

Henger meg på der..

 

Siden jeg fikk tråløst hjemme har jeg ikke brukt den stasjonære maskin.. :)

 

Genialt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har verken hatt laptop eller trådløst nettverk enda jeg : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult : ja :

 

Har Lappis men har ikke kjøpt et såkalt WLAN-kort så jeg kan koble meg til de forskjellige trådløse nettverkene rundtomkring i Tromsø. Hadde jo vært genialt å hatt med lappisn på jobb... mens jeg venter på kunder og sånt, så kan jeg surfe innom forumet :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, har hatt trådløs nett hjemme siden jeg flytta og fikk ADSL..

 

Det er deilig...

 

Gleder meg enda mer da jeg har bestilt meg ny hjemmepc (Bærbar P4 med Centrino 15,4" wideskjerm)

 

Bestilte også 23" wide LCD skjerm til pcen.. med tuner.. :)

 

Gleder meg til mars, da herligeten kommer.... : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.