#1 Skrevet Oktober 25, 2009 Driver og bygger opp igjen en ABF motor etter ras.. Balanseakselen i blokka har skjært seg, som sitter også på oljepumpa etter hva jeg har forstått: rolleyes Noen som veit åssen den sitter, er den til og skifte ut, må man ut med råder/stempler osv osv? Er en 2.0 16V ABF motor det gjelder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 27, 2009 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 28, 2009 Er ingen motorguru, men regner med at dette er likt på KR motor?? Måtte ut med oljepumpa, akslingen til fordeleren og det drevet som sitter oppi der mener jeg og huske. Deretter dro jeg akslingen ut av motoren. Måtte selvfølgelig av med simmeringen/braketten foran på motoren da. I blokka sitter det da to lager/foringer som du bytter(hvis det ikke har gått for langt da). Lurer på om jeg måtte fjerne en plugg på girkasse sida av motoren, for å komme til på bakre foringa! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...