Instrument og varmeapp.belysning borte...

Anbefalte innlegg

Hallais.

Har akkurat kjøpt meg en 95mod A6 2,5tdi 140hk, og der mangler alt av instrumentbelysning. Det er import, og når lysbryteren står i AV stilling etter start kommer det lys i kmteller, kjørekomputer og klimaanlegget. Når jeg så setter lys i enten park eller blend stilling slokner alt i dashbord, og lyset i klimaen fader evt flimrer for så å bli svart den og..... når det er dagslys skimter jeg tall og bokstaver, men når det blir mørkt er alt svart. Jeg har lys i knappene over radioen, men det er alt... Kan det være reostaten til belysninga som er gåen eller er det mere alvorlig? Alt det andre elektriske funker, slik som speiljust, takluke, cruise, a/c, osv.. Og så lyser airbaglampa litt lenge, men det kan vel kansje ha noe med abs`n å gjøre? Mangler begge sensorene framme... Og en ting til.. Hvordan i §#¤!&%=vete stiller man klokka i denne bilen?? Og ENDA en ting til.. Er det normalt at den skal gløde et halvt minutt når det er 3+ ute? Hvordan blir det da i 20 minus? et kvarter??? ;)

Er det noen som kan gi gode svar på alt dette hadde det blitt satt stoor pris på!!! :)

Mvh

mptybox

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.