#1 Skrevet Oktober 26, 2009 Audien min må på service nå snart. det er 90 000 så reg reim skal kanskje byttes. Noen her som har noen verkstedtips? Sverige,Trondheim, Stjørdal eller noe sånt? Trenger ikke være møller, de er styggedyre! Men gjerne et annet verksted som kan Audi godt. Bilen er en A3 2004 1.6 Takk for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 27, 2009 Ok, ingen som hadde tips ser det ut til. Ringte litt rundt og fant ut at det var STORE forskjeller i pris på forskjellige verksteder! Det fantes visst nok ikke noe fasitsvar på om når reg.reimen skulle byttes, fra fabrikk i tyskland sies hver 120 000 km, men pga klima i norge, har AudiNorge sagt at reg.reimen bør byttes hvert 5. år eller hver 120 000, avhengig av hva som kommer først. Prisen på en ren intervallservice ligger på rundt 3000 - 3500, møller skulla ha ca. 5000 (men dog da med skifta av pollenfilter, luftfilter og bremseveskeskift (dette er tydeligvis ikke inkludert i en vanlig intervall service da dette kommer i tillegg)) Hvis jeg også i samme slengen skal bytte regreim blir saken litt styggere. Møller skulle ha 12 000 for regreim bytte og servie. Århaug bilverksted skulle ha ca 9000. Rosten bilverksted skulle ha 5800 for samme jobben, inkludert deler arbeid moms og hele pakken. Konklusjon: Tar av meg hatten for Rosten bilverksted!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...