#1 Skrevet Oktober 26, 2009 hvor selger de sånne?må en til england for å få tak i det store høyre speilet til disse bilene?helst likt det som sitter på førersida!.. Øyvind... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 30, 2009 Innmat fra høyrestyrt bil får du bestillt fra Møller. Koster 1000-1500kr en plass. Kappene er jeg ikke sikker på, men her finnes blandt annet InPro speilkapper som er like størrelser. Koster noe under tusenlappen hvis jeg ikke husker feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2009 da må det bestilles=o) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 31, 2009 Nå vet ikke jeg hvordan det er med din bil, men på min (03 Passat) så er det jo like store speil i usa, så jeg kjøpte bare et brukt på ebay. Kostet bare noen 100-lapper inkl frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 31, 2009 hvor selger de sånne?må en til england for å få tak i det store høyre speilet til disse bilene?helst likt det som sitter på førersida!.. Øyvind... tror du får det på møller.. jeg har vertfall orginalt to store cromspeil på min S4...forøvrig en facelift.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 31, 2009 da må vi ringe å høre etter med dem...=o) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...