#1 Skrevet Januar 12, 2005 Er det noen som har prøvd å montere krom på nen nedre støtfangergrillen?Ser at det ligger ute en guide på det, men har enda ikke sedd dette på noen A4. [/img] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 14, 2005 er det virkelig ingen som har prøvd????noen som vet hvor jeg kan kjøpe det som trengs da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 14, 2005 Den midtre, nedre fangeren er det bare å vippe ut. Ta tak på ene sida og dra ut. Deretter er det jo bare å sette på en blank eller matt (hva du vil) teip rundt ramma og dytte den inn igjen. Ingen big case 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 14, 2005 er det virkelig ingen som har prøvd????noen som vet hvor jeg kan kjøpe det som trengs da? Hva mener du? krom list? hele nedre grill krom? eller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 14, 2005 Er det ikke dette de fleste bruker da? http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=384495343&n=1225798875&pn=1225935425 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 14, 2005 Jeg gjorde dette på min forrige bil. Blei bra til å begynne med, men den listen jeg monterte tålte lite, og flasset av veldig fort.. Se denne tråden for bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 15, 2005 In.Pro selger ferdige, stive lister som er bare å sette rett på. Meget god passform. Jeg har sånne på min A3. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 15, 2005 hvem forhandler di i Norge da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 16, 2005 Eiker motorshop har i hvertfall In.Pro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...