#1 Skrevet Oktober 26, 2009 Er det noen som har, eller vet om noen som har, verktøyet for å låse veiva på en AAN motor? Jeg er interessert i å leie/låne det en kveld? Helst i Trondheim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 3, 2009 Hmmmm, denne har stått lenge uten svar. Det enkleste er å bruke en muttertrekker. Bolten på reimhjulet er, om jeg husker riktig trekkt til med 450Nm. Så om du har en god muttertrekker løser den problemet ditt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2009 Problemet er løst for en stund siden. Leide låseverktøyet av ES Tuning for en billig penge. Anbefaler på det sterkeste å bruke et ordentelig låseverktøy, da bolten som nevnt sitter GODT fast. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 6, 2009 Det enkleste er å bruke en muttertrekker. Bolten på reimhjulet er, om jeg husker riktig trekkt til med 450Nm. Så om du har en god muttertrekker løser den problemet ditt. Med en liten risiko for regreim havari ved en senere anledning pga. knekkt kile på reimhjulet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...