utetempføler audi a4 b5??

Anbefalte innlegg

jeg er litt nysjerrig på hvor denne føleren ligger?? min er helt på jordet og vag-comen viser at det er jordfeil elns.. viser 8-10 grader når det er nermere null.. karnsje noen som har hatt lignende problem??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er litt nysjerrig på hvor denne føleren ligger?? min er helt på jordet og vag-comen viser at det er jordfeil elns.. viser 8-10 grader når det er nermere null.. karnsje noen som har hatt lignende problem??

Nede i frontfangeren på ene siden mener jeg. Tror du kommer til den ved å løsne dekselet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen ide om hvordan denne da ser ut?? er det denne som ligger forran radiatoren?? med ledning på??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min S4 så er føleren plassert nederst midt på forran radiatoren, så kan hende du har funnet den da ja hvis det er likt på A4 og S4.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

;) ja da er det bare å demontere frontfanger ved en passende anledning:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes plasseringen er teit, midt foran radiatoren..

Når jeg gikk ut av bilen og inn på Statoil oppi her, viste temperaturen 7 grader når jeg kom ut igjen. Men der var det is på veien. Tok faktisk ganske lang tid før den gikk ned til -2. Og jeg var jo bare inne max 5 minutter.

Personlig synes jeg den er alt for nærme plassert radiatoren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes plasseringen er teit, midt foran radiatoren..

Når jeg gikk ut av bilen og inn på Statoil oppi her, viste temperaturen 7 grader når jeg kom ut igjen. Men der var det is på veien. Tok faktisk ganske lang tid før den gikk ned til -2. Og jeg var jo bare inne max 5 minutter.

Personlig synes jeg den er alt for nærme plassert radiatoren.

åjah er det kjentfolk her oxo??;) ja er litt idiotisk å missvisende.. skummelt om vintern: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

idag skulle jeg se å fikse denne utetempføleren min.. og jett hva?? det var ingen føler der:p så da er spørsmålet: hvordan har det seg da at den viser ganske rett temp?? og er dette en kostbar del??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.