Anbefalte innlegg

Bilen har brukt en del olje siste året, men nå har det tatt litt av...

Nå ligger det oljeflekker igjen oppover hele innkjørselen til svigers, kan det lekke å mye ut av denne "velkjente" problempluggen?

Ser det lekker i oljetrykksgiveren under innsuget, er det andre plasser jeg bør sjekke nøye i samme slengen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sannsynligheten er vel ikke så stor for at den lekker 2 plasser vel.. ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan nærmest renne ut av sånne oljetrykksgivere...skjedde på jettan i fjor..: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan nærmest renne ut av sånne oljetrykksgivere...skjedde på jettan i fjor..: smil :

 

tror faktisk det er tilfellet, for her gikk liter'n FORT!!!: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en sånn feil for noen uker siden, giveren var helt løs.Bare å stramme til igjen.

Kunne skru den ut med handa

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en sånn feil for noen uker siden, giveren var helt løs.Bare å stramme til igjen.

Kunne skru den ut med handa

 

Hører at flere har opplevd denne med lekkasje i senter av pluggen....Da MÅ den jo byttes! skal sjekkes nøye!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta gjerne et bilde og sleng ut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk lekk på oljetrykksgiver engang, rant ut to liter på noen mil når vi var i utlandet, ikke morro! Vi fikk dreid til en plugg da, en hyggelig tusenkunstner av en danske hjalp oss.

Vi sleit litt med å finne lekkasjen først, fordi det lakk på trykksiden av oljepumpen, kom ingenting når bilen var av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk lekk på oljetrykksgiver engang, rant ut to liter på noen mil når vi var i utlandet, ikke morro! Vi fikk dreid til en plugg da, en hyggelig tusenkunstner av en danske hjalp oss.

Vi sleit litt med å finne lekkasjen først, fordi det lakk på trykksiden av oljepumpen, kom ingenting når bilen var av.

 

godt å høre det er flerenn meg med opplevelsen. :tilber::tilber:

 

Begynte å svette litt etter å ha fylt olje 10 ganger!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det en anbefalt skiftintervall på disse her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha.. ja, ikke sant. Det var riktig nok på en golf mk3 da, men vi ble forklart at det var såpass trykk der at selv om det ikke var megastor åpning så kom det nok greit med olje ut der likevel da. Men han sleit litt med å finne lekkasjen i grunn, måtte stå nedi en smøregrav og lyse opp mens vi ruste motoren før det ble noe action.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har opplevd det samme på cabben, og det nærmest svømte i olje på bare en kjøretur.. Bytte er nok løsningen, ja! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oljetrykksgiver er byttet og problem løst!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.