#1 Skrevet Oktober 26, 2009 Også håper jeg man kan holde tråden fri for drittsnakk om BMW;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 26, 2009 Saaaatan for en film! Er nok ikke bare vw-audi folk som kan håndtere ett kamera nei! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 26, 2009 Likte denne ja! Bra film.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 26, 2009 Naijs. Kanon bra film. Bil, dame, hele greien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 27, 2009 Meget bra film:) Kansje Audi-folket burde ta etter denne filmen og kjøre RS4 reklame med firehjul-sladd og røyk fra alle hjørner: rock : Drit i miljøet og vis oss heller hva dere har å komme med:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 27, 2009 Fin dame 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 27, 2009 Det var en dritkul film - og dritfin dame. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 27, 2009 det blikket hu hadde har jeg sett før! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 27, 2009 Se dama ble mer og mer ho*ny da...såvidt hun kom seg opp av setet og ut av bilen..var nok gode vibrasjoner der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 29, 2009 Jeg pleier ikke å ta betalt for det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 29, 2009 Jeg pleier ikke å ta betalt for det;) Ha ha, tapt mye penger Walter??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 29, 2009 Ha ha, tapt mye penger Walter??? Jeg vil vel ikke si tapt, det er vel bare det at jeg ikke har fått de:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 29, 2009 (endret) Bra film ja, knall M3'en er fet den, men jeg var ute og testet M6 i forrige uke.... steike for en bil. Den M3'n kan dere bare beholde for min del.... M6'en derimot... Himmel så fet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...