#1 Skrevet Januar 12, 2005 På denne "tråden" http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=2924 ser vi bilde av fiiiiine 20" felger. Noen som vet om RS4-designet finnes i 20 tom som replica-felg eller bare fra Audi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2005 En på forumet her sitter med 2 sett med 20" org A8 felger som vistnok skulle selges for rundt 13' pr par... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2005 Har du et navn ? hvor jeg evt får tak i han ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 12, 2005 Det var Martin Sandvik som skulle selge de felga, men de er nå solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 12, 2005 De ble solgt fort, men skal ha hjem et sett til til meg selv og kan gjerne ta hjem flere sett. send meg en PM du så snakker vi resten der. martin@vwbus.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 13, 2005 De ble solgt fort, men skal ha hjem et sett til til meg selv og kan gjerne ta hjem flere sett. send meg en PM du så snakker vi resten der. martin@vwbus.no Men er det replica-felger eller Audis egen 20" vi snakker om? Hvilket firma leverer i såfall replicaene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 13, 2005 Dette var orginaler, koster vel ca 7000 +++ for stk Tror ikke disse finnes i replica 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 13, 2005 Slenger et og annet sett med orginale 20" RS4-design på Ebay fra tid til annen. Bare et lite tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 13, 2005 Står jo bilde av en Audi RS6 inne på forumet her en plass med RS4 felg i 20", samt mener at jeg så en RS4 felg (kopi?) i nyeste rieger katalogen.. kan se om jeg finner den igjen idag og legge ut priser da... edit: her er tråden med RS6 med 20" http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=2924&highlight=20%22 en smakebit fra den gamle tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...