#1 Skrevet Oktober 27, 2009 Passer radiator fra 4,2 over på 2,2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 27, 2009 Vet ikke, men hvis du trenger fra 2,2 20vt så har en jeg en strøken liggende å slenge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 27, 2009 Ja, det passer, men ikke omvendt. 4.2-radiatoren har en kjølesløyfe for girolje du ikke får brukt på 2.2 med manuell, men det er bare å plugge hullene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 27, 2009 Er det samme radioter på 4,2 som 2,2 med automat? Ettersom jeg har forstått det har 2,2 med automat også denne kjølesløyfa til girolje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 27, 2009 Ikke helt like, men går. Montert 4,2 kasse på min som hadde automat. Røra til kjøler passet ikke 100% men gikk helt greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...