LØST: Låne bil til flytting

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Det har vært planlagt å hjelpe en kompis med å flytte i Oslo i lang tid og hadde så fått kontakt med flyttebyrå som jeg skulle leie flyttebil av. Ikkeno problem og alt var avtalt..

Igår! ringte de og beklaget seg, men de hadde leid ut bilen jeg skal ha imorgen og de hadde ingen andre biler tilgjengelige.... : dum :

 

Jeg har tatt meg fri imorgen (onsdag) for å hjelpe han med flyttinga, men nå står jeg uten bil. Kompisen min må være ute innen Torsdag, så det er tight plan her.

Noen som kunne tenke seg å være den reddende personen og låne meg en bil jeg kan bruke, eller vet om et flyttefirma jeg kunne kontaktet? Tenker noe ala Toyota Hiace eller Peugeot Boxer

Trenger bilen bare denne ene dagen

 

Vet dette er veldig kort varsel, men er det noen som vil være behjelpelige med å låne meg en bil, eller har et forslag hvem jeg kan kontakte, så bare skrik ut!

 

 

Mvh

 

Chris - William G. Rønning

 

 

 

Saken er løst, les to nederste poster om du vil vite hvem du skal kontakte når du skal flytte i oslo-området :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

finns vel noen leiebil firmaer som har større biler da. hertz eller avis mener jeg har passe store biler!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rent a Wreck har kassebiler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg til at sjåføren er 20, så er det plutselig ikke så lett lengre.. Men jeg skal prøve disse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tilhengere med kapell har vell de fleste bensinstasjoner for utleie.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå begynner vel jeg å høres sær ut, men jeg har heller ikke bil for øyeblikket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatering: Avis var eneste firmaet som kunne gi meg "kanskje jeg har noe om du ringer imorgen tidlig, men jeg vet ikke" som svar. Alle andre har enten ikke hatt noen varebiler inne, eller kan ikke leie ut grunnet aldersgrensen på utleie. Og det er mange som har den grensa skal jeg si dere..

 

Jeg spør igjen, er det noen her inne som har en bil jeg kunne lånt imorgen for å kjøre flyttelass? Betaling av diesel og evt. leie er en selvfølge her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

henning hansen har ikke han da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kristiansen bilutleie i Skiptvedt har eller hadde en flytt selv bil....

Kansje litt langt unna men....Verdt en tlf...Ca 3 kvarter unna ferja i Moss...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å føre en slutt på denne tråden, så ble valget Henning Hansen. Hyggelige folk og orden i sakene. Leia var heller ikke dyr. Havnet på en MB Vito, 7m3 lasterom. Fungerte å ta en 60m3 leil. på to turer

Så, Henning Hansen anbefales ifra meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra at dere fikk løst det da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja. Selv om bil-leia gikk greit, så klarte jeg ikke å bli ferdig.. Hadde to andre kompiser som skulle hjelpe til og bære, men når de fikk vite om vaskemaskinen som skulle 5 etasjer opp en gammel, smal tretrapp, så trakk de seg. og en vaskemaskin alene blir litt for mye for meg. Samme med tørketrommel, komfyr og kjøleskap. Ringte HMH CARGO i Oslo og de møtte med 2 menn, sekketralle og en stor bil i tilfelle og tok dette lekende lett.

 

Så enda en varm annbefaling ifra oss..

Raskere, blidere, mer kundevennlig firma, som rykker ut PÅ DAGEN skal du lete lenge etter!! :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.