#1 Skrevet Oktober 27, 2009 Jeg har en A4 B5 TQ som har fått fugleifluensa. Det har den hatt siden jeg kjøpte den, men har aldri funnet ut av det. Jeg har gått fra forskjellige ting. Testet LMM, N75 blandt annet. Det virker ikke for meg at det er noe av dette som er galt. Problemet er egentlig at bilen ikke går så godt som jeg tror den skal. Hadde en kamerat med samme bilen, og jeg vil si at den gikk mye bedre. Begge bilene var chippet og skulle vel om trent vere like. Bilen min har en ABT chip orginalt fra fabrikk. Det er jo en fysisk chip, da dette er en 96 modell. Spørmålet mitt er om det kan vere noe galt med chippen? Hvordan kan jeg feilsøke her? Takker for alle svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 27, 2009 Kan fort være en del forskjell fra chip til chip. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 27, 2009 Det kan det ja.. Noen som har noen erfaringer med ABT sin chip da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 30, 2009 bumpsideisan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 30, 2009 Det kan det ja.. Noen som har noen erfaringer med ABT sin chip da? Jeg har ABT chip i min, den går bra den, den ble målt i benk da den ble montert med litt over 200 hk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 30, 2009 Jeg har ABT chip i min, den går bra den, den ble målt i benk da den ble montert med litt over 200 hk. Og du har en vanlig 1,8t med k03 turbo? Trodde ikke det var produsert chipper som ga over 200Hk: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 30, 2009 Trodde de turboene maxa på 197 hk jeg.. men det er kanskje målt hjul-hk og så estimert veiv-hk ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 30, 2009 Trodde de turboene maxa på 197 hk jeg.. men det er kanskje målt hjul-hk og så estimert veiv-hk ? trodde jeg og... kan godt vere noe slikt ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 30, 2009 jeg har en 2006 mod. 1,8 t og den er chippet til 200pluss og hvis jeg bytter ut til større eksos så mente han på chipsenter at jeg kunne få opptil 210 hk ut av den... men om det er sant vet jeg ikke..... men vi har jo ikke samme motor... jeg har 1.2-1.3 i peak men på den forrige b5n min hadde jeg 1,35 og den gikk litt dårligere enn den jeg har nå med lavere trykk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 30, 2009 har du skjekket om du har luft lekkasje? olje åndinga har en tendens til å sprekke. ligger under inntaksmanufoilen på motorblokka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 30, 2009 jeg har en 2006 mod. 1,8 t og den er chippet til 200pluss og hvis jeg bytter ut til større eksos så mente han på chipsenter at jeg kunne få opptil 210 hk ut av den... men om det er sant vet jeg ikke.....men vi har jo ikke samme motor... jeg har 1.2-1.3 i peak men på den forrige b5n min hadde jeg 1,35 og den gikk litt dårligere enn den jeg har nå med lavere trykk. Du har vel og 180Hk orginalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 30, 2009 har du skjekket om du har luft lekkasje? olje åndinga har en tendens til å sprekke. ligger under inntaksmanufoilen på motorblokka. Jeg skal trykkteste en på mandag er planen,da jeg ikke har mulighet til dette før. Så jeg håper egentlig på at det er en lekkasje en plass, men vi får se. Har ikke fått testa hvor mange bar den kjører på heller, så har bestillt meg en måler for å sjekke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 30, 2009 nei bare 163 hk orginalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 30, 2009 nei bare 163 hk orginalt. Ja, jeg har 150, så blir vel litt forskjell da:) men er det en K03 Turbo du har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...