Motorfestivalen 15-17 april 2005

Anbefalte innlegg

Fikk nettopp vite det offisielle besøkstallet:

20.757!

Dobbelt så mange som ifjor!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var der på lørdag. Det var noe rally greier da også.

Morsomt å se på, men man blir litt lurt av kjøres stilen synes jeg.

De volvone, Mazda'n og BMW'n så jo ut som de kjørte det maskinene tålte og så kommer det en lancer og lunker rundt banen på bedre tid. : eek : Så ikke som han kjørte fort i det hele tatt.

Men de super mottard gutta er GÆRNE. De kjørte jo raskere enn rally bila rundt der. Imponerende!

Ellers må jeg si at klubb standen var bra, selv om jeg hadde trodd den skulle være større. Siden classic gutta vel hadde ordnet egen tilleggs plass. Hva skjedde?

Så lenge jeg var der så det ut til at classic bilene tiltrakk seg flere folk en de litt nyere bilene. Virket også som om folk ble litt lenger og hadde lettere for å slå av en prat også med de som stod blant classic'ene. :D

Bra jobba!

:glad:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk nettopp vite det offisielle besøkstallet:

20.757!

Dobbelt så mange som ifjor!!!

kult:)

blir det noe gjentagelse til neste år?? eventuelt forbedring på flere plan også??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De valgte å gjenta etter at 10000 var der ifjor

Så da kan man vel regne med at det blir neste år åsså

Sjølve arrangementet har jeg ikkenoe med, men regner med at de evaluerer og ser på evt forbedringer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.