#26 Skrevet November 9, 2009 Tror jeg får leverer den inn og får det fiksa skikkelig! Men hvordan er det løpehjulet festet? Er det noe slags lager som holder det på plass der nede? Ser det ligger noen kuler inni der, som kanskje kan være fra et lager som er dratt i stykker. Har et lite klipp jeg filma med mobilen for å se hvordan det så ut der nede.. http://www.youtube.com/watch?v=6PQ-inaTsSE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 9, 2009 vifta er opplagra i den alu-braketten som er skrudd i blokka. Ser ut som du trenger litt nye deler ja..regner med du har hørt ulyder en stund før dette?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 9, 2009 Har hørt ulyder ja. er vel 2 uker siden jeg hørte de første! Men dem forsvant og kom tilbake igjen etter noen dager. Bestillte da viskosekopling som jeg spurte her om den var gåen. Den er vel på vei fra statene, men litt sent ute kanskje. Kanskje jeg må ha ny den alu-brakketen også da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 9, 2009 Har hørt ulyder ja. er vel 2 uker siden jeg hørte de første! Men dem forsvant og kom tilbake igjen etter noen dager. Bestillte da viskosekopling som jeg spurte her om den var gåen. Den er vel på vei fra statene, men litt sent ute kanskje.Kanskje jeg må ha ny den alu-brakketen også da? skal ikke se bort fra at braketten også er defekt ja.. men den kan vell ikke være så veeldi dyr vell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 9, 2009 Satser nå på det Stikker innom verksted idag etter jobb så får høre da hva det sånn ca kommer på. Må vel demontere en god del for å skifte dette regner jeg med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 16, 2009 Lageret måtte jeg også skifte, det var relativt dyrt, og stod godt fast i braketten som var nevnt over. (mener den var i støpejern, jeg da..) Det er nok like ofte dette lageret som selve viskosevifta som ryker, skulle vel nevnt det i min første post.. Det holder å ta av låseplata og lirke ut ramma til vifta for å komme til. Blir nok litt utfordring å få løs resten av akslingen fra det løpehjulet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 26, 2009 Nå har bilen blitt fikset. Ble litt deler etterhvert, men nå virker den hvertfall Men funderer litt på om denne vifta skal lage slik lyd som den gjør? Mener å huske at den ikke gjorde det før det skjedde første gang, så om dere som har AAN maskin har noe å si her hadde det vært flott 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 26, 2009 Var å snakka med verkstedet ang. lyden fra vifta/koplingen. Han mente det kunne være at vifta var skjev eller at det var for mye olje i viskosekoplingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 26, 2009 Tor jeg har ei viskosekobling liggende fra s4 om du trenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet November 26, 2009 Jeg venter til over helga så ser jeg hva som skjer.. Tar kontakt med deg om jeg trenger den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Desember 7, 2009 Noen her som har prøvd å fjærne viskose-vifta til fordel for en el.termostatvifte ?? Jeg spekulerer på å gjøre dette på min A6 B4 2.5TDI-2000 modell. Jeg har jo en el.vifte fra før,og jeg tenkte å montere en til. Noen som har erfaringer med dette ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...