Får ikkje bremsevæske til bakbremsene. [B]PROBLEM LØST[/B]

Anbefalte innlegg

Sånn umiddelbart så høres det nesten ut som om du har koblet noen rør feil...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei nei nei!!! hehehe=)

har no kobla av rørert frå bremsesentralen og kobla eit nytt rør og opp i ei flakse (sjå bilde)

Det kjem ingen ting ut når eg trykker på pedalen, men når eg trykksetter tanken renn det som berre det..

28102009028.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøvd og lufta mens abs'n står og går?

er en litt anna metode og lufte bakre kretser med abs serru :) husker den ikke akkurat nå, men står i bentlyen for golf 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har no funne eit vesentlig problem.. ABS pumpa går ikkje.. grunnen er at styrestraumledningen til relèt er nappa ut (eller rettare sagt knekt/ødlagt etc....

Er den svart/gul på koblingskjema som eg har ringa rundt som er ødlagt.. lure på kor på sikringsboksen den skal inn:s

koblingskjema.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pass også på at håndbrekket ikke er dratt til når du lufter. På en del kalipere vil det hindre dem fra å bli luftet skikkelig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

då har eg fått til ledningen igjen slik at abs pumpa går.. men det er ikkje meir en 1/10 ganga eg slår på tenninga at den starter. er det normalt? lure på om rele`et burde skiftes...

ellers så har eg no fått til bakbremsene etter at pumpa begynte å gå, men ved første bremsetest ved prøvekjøring so va kom det ein rar lyd og abs-lys og handbrems-lys lyser. Og pedalen vart ganske slapp og tanken var flutselig smikkfull med bremsewæske!! Jævlig rart. Får feilsøke litt i mårra!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

då har eg fått til ledningen igjen slik at abs pumpa går.. men det er ikkje meir en 1/10 ganga eg slår på tenninga at den starter. er det normalt? lure på om rele`et burde skiftes...

ellers så har eg no fått til bakbremsene etter at pumpa begynte å gå, men ved første bremsetest ved prøvekjøring so va kom det ein rar lyd og abs-lys og handbrems-lys lyser. Og pedalen vart ganske slapp og tanken var flutselig smikkfull med bremsewæske!! Jævlig rart. Får feilsøke litt i mårra!

Vel...jeg foreslår at begynner fra starten av igjen...og lufter rubbel og bit i korrekt rekkefølge...etter at du har forsikret deg om at alt det elektriske fungerer som det skal...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då var bremsene friskmeldt!

Alt eletrisk virka og eg gjekk over og lufta på ny. Gode bremse og abs fungere!!

Konklusjon: ABS pumpa gjekk ikkje pga at releèt ikkje fekk styrestraum.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.