#1 Skrevet Oktober 27, 2009 Heisann- Jeg har nettopp solgt A4`en til en jente uta nabo øya, og hun har fått litt problemer med sentralåsen. Slik jeg forsto det så låser den ikke opp dørene utenom førerdøren naturligvis. Det var vist også periodisk. noen som har noen tips,råd eller vært borti lignende? Takker for svar:) Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 27, 2009 er microbrytern i dørlåsen, 2 alternativ her, ny dørlås = 1600 kr + arbeid eller bestille en microbryter som i tillegg er tett fra elfa til ca 100 kr og bytte selv. Tipper det er det, er jo bare og låse opp passasjer døra og se om sentralåsen åpner alt da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 27, 2009 er microbrytern i dørlåsen, 2 alternativ her, ny dørlås = 1600 kr + arbeid eller bestille en microbryter som i tillegg er tett fra elfa til ca 100 kr og bytte selv. Tipper det er det, er jo bare og låse opp passasjer døra og se om sentralåsen åpner alt da. Vist du har mulighet til å treffe Lisa på øya der ute å sjekke så hadde det vært flott. Jeg har ikke vært borti problemet selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 27, 2009 standard passat og a4 problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...