#1 Skrevet Oktober 27, 2009 (endret) Hei. Bytta for ei tid tilbake turboen på min Leon cupra 4 TDI. Bilen gjekk greit etterpå, bortsett frå at eg blåste av slangen fram til intercooleren to gongar, på to ulikestader. No er desse tilbake på plass, og klipsa sit 100%. Men, periodevis kjem trykket seinare enn før. Må opp imot 2000 omdreiningar før det skjer noko. Under dette dauar den heilt vekk, spesielt i motbakkar. Som oftast går den greit frå 1500. Bilen går som ei kule når den først får trykket. Nokon teoriar om kva som kan gjere til dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 28, 2009 Ingen som har peiling? Luftlekkasje, eller kan det vere andre ting? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 28, 2009 Ingen som har peiling? Luftlekkasje, eller kan det vere andre ting? Får spør om det vanlige jeg da....har du sjekka feilkoder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 3, 2010 Ingen feilkodar på dette nei. Kan legge til at dette er i høgste grad eit periodisk problem. Går greit eit par veker, så kan den plutseleg få ei bye og kødde seg ein dag eller to. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2010 Ingen feilkodar på dette nei. Kan legge til at dette er i høgste grad eit periodisk problem. Går greit eit par veker, så kan den plutseleg få ei bye og kødde seg ein dag eller to. hadde det samme på en skoda 1,9 tdi. da visste det seg at det var n75 som ikke fungerte optimalt. eg tok den bare løs og sprayet masse 5-56 i den og blåste med trykk luft. bilen ble gulle-god etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 4, 2010 Ok. Då prøver eg dette:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...