#1 Skrevet Oktober 27, 2009 Hei. Er de noen som vet åssen disse rs fangerne er festet.ser ikke festene på denne jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 27, 2009 Tror det er dårlig med fester i disse. Min er iallefall festet med flere tuber sika utenpå deler av org fangeren. Vet også om flere som har saget av fester fra orginalfangeren og limt inni rs fangeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 27, 2009 Tror det er dårlig med fester i disse. Min er iallefall festet med flere tuber sika utenpå deler av org fangeren. Vet også om flere som har saget av fester fra orginalfangeren og limt inni rs fangeren. Er det ikke noen festeanordning på disse når de blir kjøpt??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 27, 2009 Ikke på den jeg har iallefall, den var helt glatt innvendig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 27, 2009 Ikke på den jeg har iallefall, den var helt glatt innvendig. skremmende. da blir den vel ødelagt ved demonering og den kun sitter i fuger. hvor sitter org festene på denne bilen da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 27, 2009 Husker ikke helt, lenge siden jeg har hatt org fanger på. Mener den sitter med to bolter i front, foran framhjulene er det bare spor som den glir i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 27, 2009 Husker ikke helt, lenge siden jeg har hatt org fanger på. Mener den sitter med to bolter i front, foran framhjulene er det bare spor som den glir i. akkurat. så imgen fester i fremkant.var noen som gikk inn i rammevangene på begge sider fra motorrum og ut mot skjerm liksom men ikke sikker på om det er noen fester tredd inn i vangene liksom. vet noen fords jeg har hatt hadde slike fester. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...