#1 Skrevet Oktober 27, 2009 Er på jakt etter en Touran 2005-2006 modell. Har funnet flere som er av interesse, men alle disse mangler en ting......nemlig multifunksjonsratt. Jeg har dette på min nåværnde, og vil ha det på neste bil også...BASTA. Begynner å bli litt lei av at dette mangler på en ellers så aktuell bil. Spørsmålet blir da om dette kan ettermonteres på en Touran, eller er dette et dødfødt prosjekt? Regner med det ikke ligger ledninger klargjort for dette. Eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 28, 2009 Jepp, du trenger ratt og rattelektronikk. Mener ledningene skal ligge klar. Skal se om jeg finner noen linker, men du kan google MFSW (multi function steering wheel) Golf så finner du noen som har gjort det hvertfall. (Touran er elektronisk lik Golf V) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 28, 2009 Fant linken selv: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2938601 Og man bør holde tunga rett i munnen samt være forberedt på at det kan koste litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2009 Men tøft blir dèt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 1, 2009 jeg har akkurat montert det på min audi b7. og det er omtrent den samme jobben- veldig enkelt og tar ikke lang tid. men det er dyrt! kan bli noe billigere hvis du finner styringsmodul og ratt/airbag på e-bay feks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...