#1 Skrevet Oktober 28, 2009 Jeg lurte på om noen av dere hatt hatt tid til å se på en bil for meg før helga? http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_cmd=prospect;AdItemId=976172;Modified=1252606861 Får ikke oversendt noen bilder av denne og så må jeg bare vite sånn halveis om den går fint, er GTD motor i den og originalt GTD interiør. Hadde vært helt topp! Send meg en PM hvis du har muligheten for å hjelpe meg litt. Kjipt å reise med bilhenger helt til sandefjord for å reise hjem igjen uten bil. Kjell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 28, 2009 Noen i Sandefjord som kan hjelpe til med dette, tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 28, 2009 Er ei dame som har bilen så kanskje det er noe fint og se på utenom bilen også? Hehe.. Hvis det lokker noen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 28, 2009 kan se hva jeg får til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 28, 2009 PM sendt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 5, 2009 Var den noe tess? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 7, 2009 Det vet jeg faktisk ikke for jeg fikk aldri tak i selger mer enn 1 gang.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 7, 2009 Ligger en ute på finn.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 7, 2009 Ja, det ligger faktisk to ute på finn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...