#1 Skrevet Oktober 28, 2009 Er ikke lys i luft-dysene i Passaten min, men har kjøpt ledningene til dette + de 2 ytterste dysene (leter etter den midterste enda) Men er det noen som vet hvor dette skal kobles til? Kan ikke være så langt fra dysene siden ledningene ikke er så lange....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2009 Ingen som vet hvor jeg kan begynne å lete etter tilkoblingspunkt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 16, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2010 Drar denne opp igjen jeg i tilfelle noen skulle vite dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2010 vet ikke det orginale ledningspunktet, men det er jo bare å finne lodde deg på ledningene bak på hovedlysbryteren, der hvor alle lysene til instrumentlysene blir dimmet fra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 1, 2010 Ja, er klar over den muligheten. Men vil helst slippe sånne inngrep. Det originale punktet er vel i nærheten av sikringsboksen utifra lengde på ledninger. Alt er lagt opp nå + lys i alle dysene. Mangler bare å koble til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...