#1 Skrevet Januar 12, 2005 I str 8,5x19" eventulet 20", og hvor kan jeg kjøpe de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2005 Har en kompis som importerer felger selv.. han skaffer "alt" send pm med det han trenger av info, så sender jeg det videre og gir deg tilbakemld på pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2005 Har en kompis som importerer felger selv.. han skaffer "alt" send pm med det han trenger av info, så sender jeg det videre og gir deg tilbakemld på pris. Du kan regne med ca 30-50% biligere en her hjemme.. Den meldingen burde du nok sendt på pm! Nå driver du nemlig å reklamerer for kameraten din Petter : Såg jo ikke så værst ut de RH felgene..... Lykke til med eventuelt kjøp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 12, 2005 http://www.nordiskfelgimport.no i Vestby selger disse og et par andre RH felger i 20" m/ dekk (225/30x20 - 245/30x20) til "pakkepris" 24990,-. Dette er forhandlingsbart. Spør etter Frank hvis du ringer/drar dit. Husker ikke prisen på 19", men sjekk nettsidene deres. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 12, 2005 snakket med de idag, men fikk ikke ei krone i rabatt uansett hvor mye jeg maste på samme felgene som du har inge. fikk derimot pris hos shariff men de hadde lite 20"! bbs ch, asa ds3++ 19" til 18950,- med dunlop dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 12, 2005 Knallbra:D Inge! Er bilen din senka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 12, 2005 Har senka 50 mm forran og 40 mm bak. (Eibach sportline fjærer) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 12, 2005 Rå pen bil! Hvis jeg hadde hatt A4 hadde den nok sett ganske lik ut som denne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 12, 2005 igjen, http://www.styling-tech.no bestiller rh-felger til deg, også alt annet i riegerkatalogen. Ring hør om pris der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 13, 2005 snakket med de idag, men fikk ikke ei krone i rabatt uansett hvor mye jeg maste på samme felgene som du har inge. fikk derimot pris hos shariff men de hadde lite 20"! bbs ch, asa ds3++ 19" til 18950,- med dunlop dekk BBS Ch finnes vel ikke i 20" ennå, så tror han må sjekke brosjyra igjen der... Men LM finnes, ulempen er at den koster dobbelt så mye... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 13, 2005 Hvis jeg hadde fått LeMans felgene for 25 000kr så hadde de sittet på bilen min i dag! 18" vinter felger og 19" sommer:D "Hej Petter, 8,5x19" utan däck kostar 7200:- / styck 8,5x19" med Toyo 245/35 R19 däck kostar 9000:- / styck" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 13, 2005 BBS Ch finnes vel ikke i 20" ennå, så tror han må sjekke brosjyra igjen der...Men LM finnes, ulempen er at den koster dobbelt så mye... Står heller ikke det, står at han hadde lite 20" men fikk pris på bl.a bbs ch i 19" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 13, 2005 I str 8,5x19" eventulet 20", og hvor kan jeg kjøpe de? Bare så du er klar over det så er det STOR forkjell på om du kjøper 8.5*19" eller en av 20"'erne... 19" er todelte felger og du har ikke en "speil-polert" men vanlig blank kant på denne, det var den felgen jeg hadde på golfen ifjor. Dessuten, alle felgene til RH har et utgangs innpress på ET61 noe som igjen vil si at kanten er ca 4 cm på 19" felgen og at den heller bygger mye innover. Du får/må bruke adapter på denne felgen for i alle mulige andre innpress, selv hadde jeg et31 på mine. Dette får du også godkjent og inn i vognkortet. 20"'s felgen er en 3-delt felg, har ikke sett denne felgen selv, men vil tro at du her står mye friere til å velge kant-bredden på felgen selv og at du ikke er låst av noe innpress, tror også at denne felgen har en mye mer høyglanspolert kant/"speil" uten at jeg som sagt har sett dette live... Noe som taler for at den ikke skal ha "speil" finish og mulighet for spesielle innpress/kantbredde er at dette er en "gammel" felg som kom "før" det tok helt av med felger til "alle" Men dette er helt sikkert ting du kan få svar på fra RH direkte. Betalte ca 23000,- for 19" med 235-35-19 i tyskland for 2 år siden, men prisene har jo falt MYE på felger, så vet ikke hva de vil koste deg nå. Bare og sende PM om du har flere spørsmål om spørsmål om de felgene som jeg hadde. Når det gjelder kvaliteten generellt, så virker det på meg som det var veldig holdbare felger som virkelig tåler en trøkk, ikke anntydning til noe ubalanse i mine etter 2 år's bruk, og har jo kjørt på mye vestlandsveier av forskjellig kvalitet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...