#1 Skrevet Oktober 28, 2009 Hei, Efter å ha fiklet litt i dag med å justere klokka men jeg kjørte fikk jeg plutslig varsel vær gang just passerte 60kmt. Fikk det nå endlig bort efter noen minutter. Er det noen som har komplett manual til kjøre computeren i Audi S4 1994? Hadde vært litt greit å funnet ut av diverse fungsjoner som man ikke vet om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 28, 2009 tja er vel ikke stort en får vite! Du kan sjekke at alle lampene funker også varsellamper i dette displayet. Du kan sette på en hastighets"påminner" ved å gi den et kort trykk, ved å holde denne inne i 2 sec slåes funksjonen av ved at det kommer en strek over! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 28, 2009 hehe, oki. Er det ikke noe mere spennende enn det så greier jeg meg vel uten manual. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...