#1 Skrevet Oktober 28, 2009 Noen med vag com i bergen eller åsane her? Skulle så gjerne fått bilen til å fungere normal igjen. Så en diagnose hadde forhåpentligvis gjort meg klokere:) Bare ta kontakt til Thor'n 93019691. Takk på forhånd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 29, 2009 Jeg har, men det er på Voss... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 29, 2009 nja... du kan enten kontakte meg eller vegard guttormsen.. vet ikke om min kabel passer din bil.. !? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 29, 2009 Jeg har kabel, men har ikke fått fikset laptopen min enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 30, 2009 Takk for svar, men trenger kje lengre=) Tråd avsluttet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...