Anbefalte innlegg

Bare lurer om om øyelokkene til 3bg ihvertfall fra nbs, er sånne som man må lime på? eller om det må skrues?

Takker for svar:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de fra nbs må limes på, å det tror jeg alle øylokk på 3bg må...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de fra nbs må limes på, å det tror jeg alle øylokk på 3bg må...

Okey! men hva bør brukes som lim? prøvde dobbelt sidig teip på gamle bilen, men det bare datt av igjen:S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte polyuretanmasse type sterk,river sikkert av glasset skal man få de av ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte mine hos Autopower og da fulgte det med noe svart griseri som sitter noe helt inni h...... (så sant man har gjort det skikkelig rent...noe jeg ikke gjorde første gangen... *S*)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg var på XL bygg å kjøpte noe silikon lim, for liming av plast deler. brukte akkurat det samme på takvingen å.. sitter som bare det. c.a 200kr

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte mine på NBS. Ble brukt svart plastikklim ala det som følger med hos enkelte. Dette fikk jeg montert på Lakkerings sjappe. Di brukte samme på Takforlengeren jeg kjøpte på NBS(til stasjonsvogn). Sitter som juling. Litt gris kanskje men man trenger jo ikke være snar i svingene. Lønner seg å være nøye så blir resultatet så mye finere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut:) takker for hjelpa

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.