#1 Skrevet Oktober 28, 2009 Lurer på om noen vet hvor jeg får tak i sånne låseringer: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 28, 2009 biltema, thorshov? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 28, 2009 Har sjekka der, så må finne det et annet sted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 28, 2009 Biltema skal ha.. men selger kun hele sett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 28, 2009 Nærmeste industrileverandør...type Proffpartner (landsdekkende kjede) eller noe slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 28, 2009 Biltema skal ha.. men selger kun hele sett... Finner ikke noe i katalogen, har du noe artnr? eller link? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 28, 2009 Nærmeste industrileverandør...type Proffpartner (landsdekkende kjede) eller noe slikt. Var på Proffpartner idag, men dem hadde ikke. skal høre med Wurth i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 28, 2009 nei... men kjøpte ett sett der for ca 1år siden fra 2,5mm - 10mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 28, 2009 biltema artnr: 19-715 nære ivertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 29, 2009 biltema artnr: 19-715 nære ivertfall. Nære, men er ikke sånne gitt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 29, 2009 Har du prøvd hos Skjerves Eftf. ? De har mye rart i den lille butikken sin (Ligger rett ovenfor RV25 ved Statoil Vestad) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 29, 2009 Har vært innom meca, proffpartner, wurth, mekonomen, torshov, lakk verksted og hellanor (dem kunne skaffe, men da måtte jeg kjøpe 50stk) Skal sjekke der jeg Espen, takk for tipset:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 29, 2009 Du kunne jo ringt E. Lund maskin i bergen her da.. sett om de hadde noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 29, 2009 Denne "dingsen" blir gjerne kalt ARANLOCK Fåes hos bl.a Lesjøfors, http://lesjofors.no/ som produserer i en bråte forskjellige dimensjoner, og selger i pakke av sikkert flere hundre, men du kan jo spørre om du får de du trenger... http://catalog.lesjoforsab.com/pdf/en/chapters/135-136_EN.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 29, 2009 meiner møller skal ha slike verdt og høre med de hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 29, 2009 Har fått tak i noe lignende så da er det håp. møller har ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 29, 2009 Har fått tak i noe lignende så da er det håp. møller har ikke. Møller har nok, men du trenger delenummer for å få det...og det forstår jeg, de kan liksom ikke løpe rundt i hyllene å lete... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 29, 2009 Møller har noe som ligner 2TA 853 582 3,7mm hull Er den jeg vet om sånn i farta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 29, 2009 Er ikke dette skiver som har dele nr: N 903 350 04 da? (det er de "skivene" som man henger fast f.eks varmeskjold etc med går jeg ut fra?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...