Bytte av bakskjerm venstre side, polo 86c,hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei! Har et poloprosjekt jeg har hatt stående en stund nå siden den økonomiske situasjonen min har endret seg en del siden bilen ble prosjekt etter at den bli kjørt i siden på en dag før vi fikk nøkkel til verkstedet våres. Et år i militæret og et med prioritering av hus har endt med at prosjektet stått stille en god stund. Nå har jeg imidlertid fått alle deler i hus og gjenoppbyggingen er i gang, har kappa og borra punkter en god stund nå, og bilen er snart klar for å få hektet på den nye skjermen. Spørsmålene er som følger, har et kempi sveiseapparat og har sveiset en del før, men ingen plater har vært så tynne, hva bør apparatet stå på og hvordan går jeg frem med tanke på å tilpasse skjermen? Er det noen som har noen greie tips? legger ut bilder av bilen, specs på sveiseapparatet etc. i morgen, takker for svar. Er det en oppretter som leser dette og har lyst på en lett jobb så er det bare å sende en PM! Takknemlig for svar!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

legger ved noen bilder:

DSC00127.jpg

Her det blitt kuttet litt oppe på b-stolpen, delen er bare ikke fjernet enda..

DSC00128.jpg

Sist ut, bilde av sveiseapparatet:

DSC00024.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.