ettermontering av xenon i golf IV

Anbefalte innlegg

Fant ingen tråder om akkurat dette;

Skal ettermontere xenon i golfen til svigers. Han har slike "linser" for xenon, (regner med de er beregnet for xenonlys, de er ikke i bruk nå iallefall)

Men lurer på om det er bare å plug and play her? Har søkt litt irundt, å funnet ut at noen VAG biler hadde 9V spenning på kjørelys osv, og lampa for langlys blinka i dashen ved montering (skal kun ha nærlys)

Har ettermontert både i grøft å nærlys i min b5, ikke noe flimring der iallefall.

Så er det bare å kjøpe, å smekke på?

Er altså slike lykter ("linsene" i midten der)

82_747363151.jpg

Er fullt klar over at det ikke er lovlig mtp automatisk høydejustering og ikkegodkjente glass

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der er vanlig lykter, er ikke linser i nærlyset på de, kun linser på "grøftelyset".

Vet ikke hvor bra det blir med xenon i nærlyset når det ikke er linser, blir sikkert bra lys men mye blending av folk tenker jeg.

Ellers er det bare å montere xenonkit helt vanlig som i alle andre biler i golf 4.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så den "linsa" imellom nærlyset og fjernlyset er tåkelyset?

Xenon på vanlig reflektor er ikke aktuelt nei

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så den "linsa" imellom nærlyset og fjernlyset er tåkelyset?

Xenon på vanlig reflektor er ikke aktuelt nei

Korrekt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Xenon i fjernlys er i mine øyne "ok", siden man ikke skal møte folk når de er slått på.

Ikke montèr det i nærlys ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.