#1 Skrevet Oktober 29, 2009 Fant ingen tråder om akkurat dette; Skal ettermontere xenon i golfen til svigers. Han har slike "linser" for xenon, (regner med de er beregnet for xenonlys, de er ikke i bruk nå iallefall) Men lurer på om det er bare å plug and play her? Har søkt litt irundt, å funnet ut at noen VAG biler hadde 9V spenning på kjørelys osv, og lampa for langlys blinka i dashen ved montering (skal kun ha nærlys) Har ettermontert både i grøft å nærlys i min b5, ikke noe flimring der iallefall. Så er det bare å kjøpe, å smekke på? Er altså slike lykter ("linsene" i midten der) Er fullt klar over at det ikke er lovlig mtp automatisk høydejustering og ikkegodkjente glass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 29, 2009 Det der er vanlig lykter, er ikke linser i nærlyset på de, kun linser på "grøftelyset". Vet ikke hvor bra det blir med xenon i nærlyset når det ikke er linser, blir sikkert bra lys men mye blending av folk tenker jeg. Ellers er det bare å montere xenonkit helt vanlig som i alle andre biler i golf 4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 29, 2009 så den "linsa" imellom nærlyset og fjernlyset er tåkelyset? Xenon på vanlig reflektor er ikke aktuelt nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 29, 2009 så den "linsa" imellom nærlyset og fjernlyset er tåkelyset?Xenon på vanlig reflektor er ikke aktuelt nei Korrekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 29, 2009 Xenon i fjernlys er i mine øyne "ok", siden man ikke skal møte folk når de er slått på. Ikke montèr det i nærlys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 29, 2009 som sagt over her så er den linsa i miden tåkelyset foran men får jo kjøpt orginale xenon lykter til golf mk4 f.eks på ebay.de, her er en annonse jeg fant i farten så ser du hvordan org xenon lykter ser ut http://cgi.ebay.de/Xenon-Scheinwerfer-Golf-4_W0QQitemZ160372510624QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item2556f24fa0 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...