#1 Skrevet Oktober 29, 2009 Hei. Jeg spør for en kollega av meg, hvor kan jeg få tak i 3" effektanlegg rett ifra turbo og helt bak? Alle delene må være inkludert. Og hva tror folk han må betale for dette? Jeg tror med dette at han tenker å ikke ha katalysator, er dette lovlig? Skal brukes på bruksbil (daglig bruk). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 29, 2009 På en såppas ny bil er det påbudt med katalysator pga. avgasser o.l. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 30, 2009 ahh ;)takk:) men vet du hvor jeg får bestilt et slikt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 30, 2009 ahh ;)takk:)men vet du hvor jeg får bestilt et slikt? ebay ligger det en haug av downpipe til golf 4 som ikke koster så mye. hadde gått for 3 toms downpipe også 2,5 tom videre. men skal du ha 3 toms hele veien er vel usa rette stede og lete 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 30, 2009 Er motoren din org? om den er det er det jo ingen vits med 3" hele veien..2,5" fra DP og bak holder i massevis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 30, 2009 Er motoren din org? om den er det er det jo ingen vits med 3" hele veien..2,5" fra DP og bak holder i massevis. jeg har 3 tom downpipe og 2,5 resten jeg anbefalt han jo det men hvis han ville ha 3 tom hele veien er usa stede og lete for der kjører jo alle med det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 30, 2009 Er motoren din org? om den er det er det jo ingen vits med 3" hele veien..2,5" fra DP og bak holder i massevis. bare chip og gikk mye bedre når jeg byttet fra 2,25 tom sugerør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...