Hvor Montere oljetrykk og temp i A4 97 modell TDI

Anbefalte innlegg

Skal montere oljetrykk og temp på en A4 stasjonsvogn med 110 HK TDI. Usikker på motorkode, men er en 4 sylindret sak.

Har ikke fått sett på saken enda, men er det noen som vet om det er flere uttak til følere på filter brakett eller blokk utenom original på denne type motor eller må jeg inn med T-stykker?

Johan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan kjøpe adapterplate på biltema eller andre rekvisitta butikker, som du skrur inn før oljefilteret. Så har du 4 uttak, der kan du f.eks koble til oljekjøler, oljetemp, oljetrykk etter hva jeg har forstått.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oljetrykket følger det ofte med adadpter du setter der orginale trykkgiver sitter og skru orginale trykkgiver i denne igjen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan kjøpe adapterplate på biltema eller andre rekvisitta butikker, som du skrur inn før oljefilteret. Så har du 4 uttak, der kan du f.eks koble til oljekjøler, oljetemp, oljetrykk etter hva jeg har forstått.

Ok det høres enkelt ut:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oljetrykket følger det ofte med adadpter du setter der orginale trykkgiver sitter og skru orginale trykkgiver i denne igjen...

Fikk desverre bare med overganger til forskjellige gjenger. Ingen adapter..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.