#1 Skrevet Oktober 30, 2009 Hei! Til onsdag skal jeg ta ut katalysator på Audi-en min, og slå ut innholdet da jeg har en mistanke om at den er tett. Turboen lader utrolig sent, og bare halvparten av trykket, selv ved full gass og 6000 omdr. Noen som har gjort dette som kan komme med noen tidsbesparende tips? Så ut som en stor jobb å ta den ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 30, 2009 Mye jobb. Må ut med girkassefestet og dekselet over drivakselen. Regn ihvertfall 3 timer med knot hvis du ikke gjort det før. Den må tas ut ned under bilen, så ikke kast bort tid med å prøve å få den ut oppover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 30, 2009 Okei. Har bukk og verktøy til millioner disponibelt Er det noe mer jeg må demontere e.l.? Andre tips jeg kunne trenge? første gang jeg skrur på audi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 30, 2009 Jeg tok å delte eksosen i skjøten midt under og dro den opp gjennom motorrommet. Fungerte da greit det.. Men du ser jo fort hva som er enklest hvis du skal ha den på bukk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 30, 2009 Bare vær også klar over at med tom katalysator kommer bilen høyst sannsynlig ikke gjennom EU-kontroll, da utslippsverdiene blir for høye.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 31, 2009 Det er jeg klar over Gikk gjennom eu for en måned siden min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...