#1 Skrevet Oktober 30, 2009 HEI; Er nå sinnsykt desperat, Er det noen som har den fremste kambukken på førersiden?? Det nesten umulige har skjedd, kamhjulet har slått til mutteren som fester bakplaten via kambukken og slått en bit av denne av. Det er en AFB motor. Oljesøl ut over hele, men ser ut til at resten har klart seg, og man får ikke tak i enkle deler på møller, samt at NBS ikke har. Er det noen med havarerte topper som har en slik en liggendes?? Dette var liksom dråpen når det gjelder denne bilen! Hehe, samboer har fått nok av AUDI så hvis ikke jeg får fikset dette greit må jeg nok se etter andre biler Skriver det samme i kjøpes teksten, men legger også denne her, iom at det er større sjangs for at noen fler ser det her. Send sms på 48081420 eller PM hvis du har noe liggendes Mvh Christoffer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 30, 2009 Husk på at kambukker er unike til sin plassering på akkurat den toppen den sitter på, så du bør nok vurdere ideen din om reparasjon en gang til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 30, 2009 Hadde tenkt å skrive dette inn også Fredrik, men skal gi det et førsøk med å "jukse" det til. Men takker for tipset, hadde vært supersmell om jeg ikke hadde visst det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 30, 2009 Jukse er nok ein dum ting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 31, 2009 Jukse er nok ein dum ting. Er ikke helt slik jeg mener. Skal måles og sjekkes og tilpasses med verktøy, og da mener jeg ikke slegge og huggjern altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 31, 2009 Del er da ordnet så vi får se hvor nærme en løsning jeg er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...