#1 Skrevet Oktober 30, 2009 Noen som har noen tips for hvorfor bensinvarmern ikke starter? Funket fint inntil ett par uker siden, nå reagerer den ikke i det hele tatt, kontrollpanelet reagerer og funker som det skal men det stopper der. Den starter ikke pumpa eller noe. Har lest litt på forumet og ser noe om en resetknapp som må trykkes ned dersom webastoen ikke får startet skikkelig opp 3 ganger på rad. Mistenker at det kan ha noe med denne å gjøre, da jeg ikke var klar over at den burde kjøre minst 15 minutter i gangen, og har startet og stoppet bare for å teste (nettopp kjøpt bilen osv). Har selvfølgelig ikke instruksjonsboka heller. Audi A6, 1998, bensin. Noen tips? Og hvordan finner jeg/kommer jeg evt. til den berømte reset knappen? Mye arbeid? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 30, 2009 Den er forøvrig orginalmontert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 30, 2009 Glødepluggen.....? Hos meg starta varmeren, men i det den skulle starte å varme så stoppa den. Den går alltid i et par minutter før den begynner å varme. Fikk ny plugg på mekonomen. Men det kan være verdt et forsøk å ta å koble av strømmen til den og sette den på igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 30, 2009 hørte du at pumpa gikk da? for hos meg er det helt stille, så det virker ikke som om den prøver å starte opp en gang. men joda, har ikke tenkt på at jeg kanskje kunne tatt ut sikringa, skal teste det etterpå =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 30, 2009 Ta ein diagnose og sjå kva feilkode det er. Det kan være 100 grunner til at den ikkje starter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 31, 2009 Det første du bør sjekke er pluggen og rengjøre/bytte den. Er den veldig sota, vil ikke den antenne, og varmeren går litt, men slår seg av når den merker at det ikke fungerer som det skal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...