#1 Skrevet Oktober 30, 2009 Skulle skifte til vinterhjul og pipe/nøkkel røk tvers av. Har vært i ulke dekkbutikker men de sier Shariff har egen standard så ingenting annet passer..... Lurer på om noen i sarpsborg området har en slik å låne bort? Den ser ut som en bits i enden men 8 "kanter". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 30, 2009 I Særp har du Biltema og der kjøper du dette settet (10-982): 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2009 Og så hiver du boltene etterpå.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 26, 2013 Gammel tråd, men likevel i skuddet... Kjøpte felger her til min søster for 5-6 år siden, og hun har frem til nå klart å ta vare på denne overgangen. Men nå er den rotet vekk og bilen står på sommerhjul.. Ser ut som dette produktet på biltema er tatt bort eller skiftet delenummer, noen som husker/vet hva man skal kjøpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 26, 2013 Nei, men jeg gunna en 3/8 forlenger inn og fikk skrudd de av med det. Trenger vel ikke å si at de aldri mer ble brukt etter det, hverken felger eller bolter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 26, 2013 Fyrte av en mail til det jeg satset på var rett avdeling av sharifs før jeg spurte her, og fikk faktisk svar ganske kjapt ( i forhold til hva man husker fra kundeservice på telefon eller mail fra "gamle dager" ) Hei Hvis det er en 8 kantet nøkkel så har den godt ut av produksjon for mange årsiden. Den kan ikke fremskaffes. Men hvis det er en 10 kantet nøkkel så får du kjøpt det hos enten dekkmann eller vianor dekk kjeden. Med vennlig hilsen Men da vet man iallfall det om ikke annet. Ingen av de kjedene innenfor en times kjøretur (hver vei) herfra, men iallfall ett steg i rett retning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...