#1 Skrevet Oktober 30, 2009 Noen som har erfaring med DEFA kontaktvarmer til Golf V? Funker det like bra som en varmer som varmer kjøleveska? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 30, 2009 eg henta min idag som snart blir montert. men trur det skal være bra greier da olja er varm når du starter motoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2009 eg ta å oppdatera litt her ved bruk av kontaktvarmer til golf v tdi. eg har brukt min i det siste og er kjempe fornøyd. da ved rundt -5 grader. står den på i 2-3 timer så er det varmt og godt i kupe'en pga kupe vifte og det er lunk i ventilaskjonsvifta. motor tempraturen øker ikkje mykje ved oppstart men ca 5 min på tomgang så øker tempraturen raskt. konklusjon: eg er fornøyd med min blokkvarmer sjølv om eg var litt usikker på om varmaren som blir montert på bunnpanna ikkje ville være noko tess. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 30, 2009 Min er også montert. Har ligget på rundt 10-15minus den siste tiden. Blir ikke noe serlig varme på kjølevannet i forhold til blokkvarmer eller slangevarmer, men kaldstartegenskapene er bra, og det er jo det varmeren primært skal hjelpe på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...