#1 Skrevet Oktober 31, 2009 Hallo! Var og chippa a4'en min for ikkje så lenge sida, men fant ut at den ikkje gjekk slik den skulle, manglar det bonndraget:( Så eg tok ein diagnosetest på den på Torsdag, takk til Hans Fredrik som stilte opp med diagnoseutstyr:) Der kom desse kodane opp: Control Module Part Number: 8E0 906 018 B Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0003 Software Coding: 11701 Work Shop Code: WSC 14391 Additional Info: WAUZZZ8EZ1A026791 AUZ6Z0A0000967 2 Faults Found: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 35-00 - - Brukte VAG-COM Version: Release 311.2-N Noen som kan fortelle hvor problemet kan ligge? Takktakk!! Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2009 http://wiki.ross-tech.com/index.php/18010/P1602/005634 http://wiki.ross-tech.com/index.php/16795/P0411/001041 men vet ikke om noen av disse feilkodene har noe og si på det beste er og logge forskjellige blocker for og se at alt stemmer.logg block 115 og 002 for og se at du får det ladetrykket du skal ha og at lmm virker som den skal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2009 Powersuply greia er samme som min og jeg byttet spenningsregulator og da hjalp det. Ikke at jeg skal si det er det samme på din men:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 31, 2009 Eg har fått eit tips om at det kan vere ein vakum lekasje ved kombi ventilen? Noen som har kjennskap til denne teorien? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 2, 2009 Ingen andre som kanskje veit kor problemet kan ligge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...