#1 Skrevet Januar 12, 2005 Som topic sier: Lurer på om disse håndtaka passer i cab en?? Jeg kan få kjøpt et par krommet håndtak fra Passat 73-77 modell. Skal bruke det på Golfen Men noen som har oversikt over om dette passer??????? Leif Egil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 13, 2005 Jeg slo opp sort håndtak på 76 Passat og det matcher Golf 1 frem til 1980 og Golf 1 Cabrio til 1993 blant annet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 13, 2005 Jeg slo opp sort håndtak på 76 Passat og det matcher Golf 1 frem til 1980 og Golf 1 Cabrio til 1993 blant annet Herlig! Takk Per, jeg regna faktisk med det var du som ville svare først.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 13, 2005 Mulig jeg tar feil men trodde krom håndtaka til Golf 1 ikke var kompatibel med de sorte da jeg trodde mekanismen "gikk forskjellig veg" på sort og krom... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 13, 2005 Mulig jeg tar feil men trodde krom håndtaka til Golf 1 ikke var kompatibel med de sorte da jeg trodde mekanismen "gikk forskjellig veg" på sort og krom... De finnes to utgaver av kromhåndtakene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 13, 2005 De finnes to utgaver av kromhåndtakene. I know... og jeg trodde ikke de fra eldre Golf passet på nyere Golf, men bl.a. de fra eldre Audi passet rett på "nyere" Golf? Derfor jeg stusset på at de her skulle passe både -> 80 Golf og -> 93 Golf cab! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 13, 2005 De jeg har kommer fra en Passat 73-77 modell...... Får bare kjøpe dem og satse på de passer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 13, 2005 I know... og jeg trodde ikke de fra eldre Golf passet på nyere Golf, men bl.a. de fra eldre Audi passet rett på "nyere" Golf? Derfor jeg stusset på at de her skulle passe både -> 80 Golf og -> 93 Golf cab! Det var altså det delekatalogen sa. Delenummeret på håndtaket på en 81-83 Golf 1 (ikke cab) matcher nummeret på håndtaket på Golf 2, Jetta 2, Passat 2 og Scirocco 2. Delenummeret på håndtaket på en 93 Golf Cab matcher delenummeret på 74-77 Passat, 74-78 A80, Scirocco 1 og 74-80 Golf. Hvorfor Golf 1 Cab ikke fikk forandret dørhåndtaket er ikke godt å vite. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 13, 2005 I know... og jeg trodde ikke de fra eldre Golf passet på nyere Golf, men bl.a. de fra eldre Audi passet rett på "nyere" Golf? Derfor jeg stusset på at de her skulle passe både -> 80 Golf og -> 93 Golf cab! Er 2 utgaver av de gamle chrome håndtakene... golfene har de med åpningsmekanisme som trykker "innover" mens audiene har like som Golf 1 78-> som trykker "nedover" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 17, 2007 Drar opp igjen en 2 og et halvt år gammel tråd, men lurer på det samme, så jeg fortsetter like greit her... har kommet over noen dørhåndtak i krom, og lurer på hvem av disse som vil passe på en 79 Golf - den ene dytter nedover, og den andre dytter innover.. se bildene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 17, 2007 Den som dytter nedover passer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...