#1 Skrevet Oktober 31, 2009 Hei! Jeg skal kjøpe inn grøftelys til golf 4 (har r32 frontfanger). Men det står på tmtuning at kittet ikke har med monteringskit, så jeg lurer på om noen her inne har erfaring ved montering av ett slikt kit med eventuelle forslag til hvordan jeg kan gjøre det : Tekst ang produktet: This kit comes complete with foglights, open bumper side vents and plug´n´play harness. Specific mounting hardware to install the bumper foglights on your MK4 is NOT included and does not exist. You must make custom modification for mounting of the fog units, which is possible and has been done many times. Fits Golf 4 R32 and Bora R front bumpers. Note! This is a real OEM VW part, not an imitation or replica, comes brand new with original guarantee. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2010 Har du montert dette? Enkelt? Skal bestille r32 fanger fra tm snart og lurer på om jeg skal bestille med disse grøftelysene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2010 har vurdert dette selv, gidder du å gi bedkjed ang. hvordan dette var med montering ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 23, 2010 Ligger en tråd ute om dette, om dere søker litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 23, 2010 Min DIY http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=174024 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 24, 2010 Ser ut til å være en del arbeid der ja.. spørs om det blir grøftelys på meg med det første.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...