#1 Skrevet Oktober 31, 2009 (endret) Fikk i går skivene og klossene til Vr6en men de nye skivene bygger feil på navet. De nye skivene er 1cm lavere enn de gamle noe som gjør at Abs ringen ligger for langt fra skiva og callipperen treffer ikke festehullene. Skivene er forresten kjøpt hos Brakes.no. og er av typen EBC Turbogroove.Har sjekket på nettbutikken og nr på esken min og nr på nett er samme men det passer ikke for det. Jeg har en 91 passat 2,8 Vr6 Stv og det delenr er til Passat 91-93 2,8Vr6. Kan virke som om det er skiver til passat 93-97. Kan det være feil fra fabrikk mon tro eller at forrige eier har bytta til et annet nav en gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2009 Hvilke dele-nr er det? (har du bilde av skivene?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2009 http://i974.photobucket.com/albums/ae230/vagaddiction/DSC_0345.jpg http://i974.photobucket.com/albums/ae230/vagaddiction/DSC_0346.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 31, 2009 Har du delenummeret også ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 31, 2009 Delenr er GD578 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 1, 2009 samme feilen som var på min passat dette.jeg byttet rett å slett hele navet da disse bilene er levert med 2 forskjellige i begynnelsen faktisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 1, 2009 Fra hvilken type har du brukt nav fra og måtte du bytte callippere og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 1, 2009 Finnes ikke annet enn orignale skiver fram møller til 91 modellen. Der har du problemet dessverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 1, 2009 min var en 92 mod reg i aug men satte på navene fra 92 reg i okt. kan bruke opp de samme bremsedelene ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 1, 2009 Finnes ikke annet enn orignale skiver fram møller til 91 modellen. Der har du problemet dessverre. Men siden det ikke er gitt ut noen info om at skivene ikke passer på 91mod hverken fra Produsent eller forhandlere så tyder det på at de ikke er klar over problemet. Kanskje dette bør tas opp med Brakes.no så de kan informere om dette på nettsiden sin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 1, 2009 Men siden det ikke er gitt ut noen info om at skivene ikke passer på 91mod hverken fra Produsent eller forhandlere så tyder det på at de ikke er klar over problemet. Kanskje dette bør tas opp med Brakes.no så de kan informere om dette på nettsiden sin. Alle plasser man får tak på skiver nesten så er de fleste ikke klar over dette.. Måtte selv kjøpe skiver på møller for 1100kr stykket til min passat vr6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 1, 2009 Det er surt,men sant. jeg bygde om min sånn at jeg slipper å kjøpe på møller i framiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 1, 2009 Har sendt PM til Gøran Krogh. Får se om han har noen nav på lur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 1, 2009 Da blir det å se etter deler til ombygging. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...