Pulserende turbotrykk i aan?

Anbefalte innlegg

Har søk og lest en masse tråder, men har ikke funnet stort til hjelp.

Bilen går strålende bortsett fra når jeg gir flatt jern i 4-5 gir. Da virker det som om den sliter med å stabilisere trykket. kan dette være N75?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det slik at når den skal lade maks, så trekker den litt, og gir på igjen eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det slik at når den skal lade maks, så trekker den litt, og gir på igjen eller?

Tja, jeg får fullt turbotrykk i dashen i allefall, 2,2-2,4 (1,2-1,4) kommer litt ann på overboost og slikt.

Men når den har fått fullt turbotrykk virker det som om det ikke stabiliserer seg helt, litt napping liksom.

Har også opplevd at bilen nykker litt når jeg kjører i 110-115 på motorvei, begynner å lure på om jeg burde ta et bensinfilterbytte! om det kan være det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bensinfilter + nye plugger og se over kabler. syns egentlig alle disse 2,2T bilene er litt sånn nappete på fullt øs jeg.. er kanskje bare min oppfatning..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bensinfilter + nye plugger og se over kabler. syns egentlig alle disse 2,2T bilene er litt sånn nappete på fullt øs jeg.. er kanskje bare min oppfatning..

har 034 hiout. kit så tror ikke det er dette, samt nye plugger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.