#1 Skrevet Januar 12, 2005 Er det noen som har sånne felger? Jeg har kjøpt inn 17" av disse, måtte bestille fra Rieger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 13, 2005 Venom er jo en klassiker. Mange som opplevde å kjøre sin første BMW eller Audi på slike felger, men det er noen år siden den hadde sin storhetstid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 13, 2005 Jeg har TSW Venom på min Corrado, var greie tidligere men nå er de litt "oppbrukt" på en måte! Syns alt for mange har de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 13, 2005 For noen år siden så var de ganske dyre og ganske så populære... Kamerat av meg betalte f.eks 17k for slike (8x17) med dyre 215/40 dekk for noen år siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 18, 2005 Har 18" av disse på min audi cab, fine felger. Men begyner å bli litt lei av å se så mange andre med disse felgene. Blir nok nye felger til sommeren. Har lyst på 19" og crome. Men må nok valse litt da tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 19, 2005 For noen år siden så var de ganske dyre og ganske så populære... Kamerat av meg betalte f.eks 17k for slike (8x17) med dyre 215/40 dekk for noen år siden jeg betalte 8600 for felgene inkl frakt.. kjøper dekk separert siden e kan få 35% rabatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...