Anbefalte innlegg

Er det noen som har sånne felger?

Jeg har kjøpt inn 17" av disse, måtte bestille fra Rieger.

TSW_small.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Venom er jo en klassiker. Mange som opplevde å kjøre sin første BMW eller Audi på slike felger, men det er noen år siden den hadde sin storhetstid. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har TSW Venom på min Corrado, var greie tidligere men nå er de litt "oppbrukt" på en måte! Syns alt for mange har de

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For noen år siden så var de ganske dyre og ganske så populære... Kamerat av meg betalte f.eks 17k for slike (8x17) med dyre 215/40 dekk for noen år siden ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 18" av disse på min audi cab, fine felger. Men begyner å bli litt lei av å se så mange andre med disse felgene. Blir nok nye felger til sommeren. Har lyst på 19" og crome. Men må nok valse litt da tenker jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For noen år siden så var de ganske dyre og ganske så populære... Kamerat av meg betalte f.eks 17k for slike (8x17) med dyre 215/40 dekk for noen år siden ;)

jeg betalte 8600 for felgene inkl frakt..

kjøper dekk separert siden e kan få 35% rabatt.

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.