#1 Skrevet November 1, 2009 Det fiser litt i røret rett midt under bilen i front, kan dette ha sammenheng med at turbotrykket mitt pulserer litt ved fullt pådrag i 4-5 gir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 1, 2009 Nei. Lambda sitter med katt, så om det er en lekkasje etter lambda skal ikke dette ha noe å si. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 1, 2009 sliten membran i W.G .. byttet en del av disse da den ikke holder topptrykk eller pulserer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2009 gjelder dette generelt turbomotorer?sliter med samme problemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 1, 2009 (endret) sliten membran i W.G .. byttet en del av disse da den ikke holder topptrykk eller pulserer... Bilen kan finne på å nykke litt en kort periode når jeg ligger å cruiser på E-18 i 110-115, samt fullt øs på lavt turtall i 4-5 som gir seg når jeg passerer 2800-3000 omdr. Hvor får jeg kjøpt denne møller? delenr? pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...