Anbefalte innlegg

: ja : Man må starte "opplæringen" tidlig

christian1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:D Stemmer det! Jeg prøver å få dattera mi til å si Audi:D

"Kan du si Aaaaaudi?":D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehehe. :D

Ligger bra an i løypa. : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det første guttungen min sa var "yyyys" til lys... Men ikke lenge etterpå kom det andre ordet og det var seff Audi til familiens store forbauselse, hehe... Hver gang vi gikk tur pekte jeg på merke i grill og bak på biler og fortalte merke, før han snakket reint kunne han på rams sikkert 80% av bilmerkene rundt om, men folk ble mest imponert når han skilte de forskjellige modellene innenfor et merke som polo, golf, audi 80 etc...

Skikkelig gøy.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe skikkelig bra Rudi!! Ta han med på Vårtreffet så kan jeg grille mat til junior i skikkelig "Pål og Rudi-style" : smil :: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gjelder å gi ungene riktig opplæringen i barndommen. Så når de blir 18 år og fått seg lappen-> vet hva skal kjøpe :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe skikkelig bra Rudi!! Ta han med på Vårtreffet så kan jeg grille mat til junior i skikkelig "Pål og Rudi-style" : smil :: smil :

Tror ikke han er helt klar for fastføde men på vårtreff skal han....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke han er helt klar for fastføde men på vårtreff skal han....
Hehe......kan varme babymaten på grillen da vet du. Eller bruker han pupp enda da kanskje ?? Hmmmm........ : rolleyes Litt dumt å sette Carina på grillen da kanskje ?? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.