#1 Skrevet November 1, 2009 Lyst på noe litt bredt kanskje? Forslag? Bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 4, 2009 Superdekk har Mega Copera, Silvera og Spokera 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 4, 2009 Hvor mye senk/kjørbarhet skal du ha etterpå? Det finnes mye pent 9*16, men det krever at bilen ikke er originalhøyde. BBS LM (rpl) er også pent i 17".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 4, 2009 (endret) TSR er TSW sitt billigmerke. Parabolica, Rivazza og Cross er tøffe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 4, 2009 Se i tråden min så har jeg hatt på 3 sett i sommer.. Og ikke kjøp mega hjul.. Kjøp noe litt mer spennende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 4, 2009 16 og 17 tommer er ekstremt. Jeg skal ikke fraråde det. Men det er for spesielt interreserte. 6x14 eller 6,5x15 er best. Dekk 185/60-14 eller 195/50-15. Inpress (ET) nærmest mulig 38. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 5, 2009 (endret) Sommer eller vinter? Regner med Håkon over her snakker om vinter, for 16" er alt annet en ekstremt på en Golf 3 som sommerhjul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 5, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 5, 2009 Ronal Turbo i sort:D Eller noen store chromefelger med med en heftig kant! Se om du finner noe fint på quality! Hugs at der har du rabatt:) http://www.quality-autoimport.no/storefront.php?pid=2374 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 5, 2009 16 og 17 tommer er ekstremt. Jeg skal ikke fraråde det. Men det er for spesielt interreserte. 6x14 eller 6,5x15 er best. Dekk 185/60-14 eller 195/50-15. Inpress (ET) nærmest mulig 38. Hvorfor skal alle kjøre kjedelige felger med "gubbedekk"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 6, 2009 16 og 17 tommer er ekstremt. Jeg skal ikke fraråde det. Men det er for spesielt interreserte. 6x14 eller 6,5x15 er best. Dekk 185/60-14 eller 195/50-15. Inpress (ET) nærmest mulig 38. Alt som er større enn 14" og breiere enn det du sier er pent: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 6, 2009 16 og 17 er vel ikke akkurat det en kan kalle ekstremt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 8, 2009 BBS LM: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 8, 2009 9x15" ATS Classic... Selv 14" kan se bra ut bare de er brede nok og bilen er lav nok... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 8, 2009 RH ZV-1, Hartmann Motorsport 3-delt (nei ikke usa-Hartmann), OZ Futura 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 8, 2009 BBS RS 16" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 8, 2009 Eller 8+9x15" BBS RM... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 9, 2009 BBS RS 16" Jajajaja... Likte felgene på den hvite på siden foran bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 9, 2009 Jajajaja...Likte felgene på den hvite på siden foran bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 12, 2009 Jeg mente sommerhjul. 195/50-15 leverer maksimalt med grep. Eller i hvertfall mer grep enn bilen klarer å utnytte. 185/60-14 gir mindre grep. Men mer komfort og mindre sporing. Og det fungerer bedre på dårlig veg. 16 og 17 tommer ser fetere ut. Men det fungerer dårligere ute på vegen. Slike ting blir "å lide for skjønnheten". Kjedelig design? Dette er en billig bil. Jeg vet at det fins fetere felger enn de jeg foreslo. Men de koster mer enn bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 12, 2009 (endret) For den som gir blanke i hva det koster: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 13, 2009 brukte porsche felger, finner ofte på torget på finn viss du ikke vill kjøpe i utland:) Ellers er det å finne på nesten alle større vw forum og sider som ebay: ja : kanskje disse vill funke:) Keskin KT4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...