#1 Skrevet November 1, 2009 Klør meg i hodet... Bombrikken i Audien fungerer ikke når den er klistret i frontruta, den fungerer kun når man holder den ut gjennom vinduet:-) Men det blir liksom litt teit å stikke hånda ut hver gang man passerer en bomstasjon:-) Noen som har forslag til hva problemet kan være? I kveld kjørte vi forbi samme bomstasjon på Skøyen tre ganger bare for å teste om den fungerte ulike plasser i bilen, men nei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 1, 2009 Jeg har bombrikka i skuffen hjemme. Funker fint, og alt blir registrert som det skal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 1, 2009 Jeg har bombrikka i skuffen hjemme.Funker fint, og alt blir registrert som det skal. Hehe, såpass:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2009 dårlig batteri kansje?? tenkt på det?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 1, 2009 dårlig batteri kansje?? tenkt på det?? Jepp, brikken er helt ny... Hører noen snakke om noe UV filter som kan stanse signalene...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 1, 2009 kan være at nye blir levert med dårlige batterier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 1, 2009 Er nok ett filter i frontruta di som sperrer signalet, har samme problem her. Men de registrerer deg fordet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 1, 2009 Er nok ett filter i frontruta di som sperrer signalet, har samme problem her.Men de registrerer deg fordet. Ja, de gjør vel det... Så du har ikke funnet noen løsning du heller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 1, 2009 Strips den fast bak grillen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 1, 2009 Løsningen er å legge den under panseret isolert med noe vanntett. Tore Warsla her inne har en plastboks han har den i som han har festa bak grillen.. Fungerer som bare det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 2, 2009 Det er vel også noen frontruter det er metall i, som kan forårsake slike problemer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 2, 2009 jeg har den i hanskerommet. den blinker altid grønt fordet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 2, 2009 Audi leverer UV resistant frontrute som ekstra utstyr.. Denne blokkerer signalet til autopass brikka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 2, 2009 Audi leverer UV resistant frontrute som ekstra utstyr.. Denne blokkerer signalet til autopass brikka. Såpass... Kan det være en ide å legge den i hattehylla da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 2, 2009 Løsningen er å legge den under panseret isolert med noe vanntett. Tore Warsla her inne har en plastboks han har den i som han har festa bak grillen.. Fungerer som bare det. Den der var ikke dum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 2, 2009 funker fint i hanskerommet og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 2, 2009 Audi leverer UV resistant frontrute som ekstra utstyr.. Denne blokkerer signalet til autopass brikka. disse rutene kødder og med laservarslere som ligger på dashbordet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 3, 2009 Har min i orginal audipose hengende rett bak radiatoren på min, eneste plassen den fungerer for min del, prøvd diverse plasser nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 3, 2009 Til A6 så reklamerer Audi med "bombrikke-felt" i disse rutene, kanskje du også har ett slikt felt? Har du sett i manualen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 3, 2009 Bombrikke-feltet pleier vel å være rett ved speilet - tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...