#1 Skrevet November 1, 2009 Hvor kan jeg få tak i H7 pærer i med led? og pris? Vurdere led fremfor xenon i grøftelysene. Noen med erfaring med led i grøftelys? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 1, 2009 Hvor kan jeg få tak i H7 pærer i med led? og pris? Vurdere led fremfor xenon i grøftelysene. Noen med erfaring med led i grøftelys? led pærer lyser helt forferdelig dårlig. Det er min erfaring, tenkte å bruke led i tåkelys selv, men etter å ha erfart hvordan det blir kjøper jeg xenon istedet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 1, 2009 xenon, eller høen pærer.. led har jeg og folk blinker på meg på dagtid pga man ser ikke lyset annet enn når det begynner og mørkne og da bruker man ikke grøftelys anyway 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2009 Takk for kjapp tilbake melding, kan virke som jeg skal gå for xenon da allikavel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 2, 2009 Audun, jeg har noe H7 diode pærer med SMD led liggende. De lyser ikke like sterkt som xenon nei, men lyser tilsvarende som en vanlig halogen pære, bare hvitt lys istedenfor gult. Og MYE billigere enn xenon om du vil prøve. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 2, 2009 Slik ser Led pærene jeg selger Audun. Veldig bra lys når det er litt mørkt, men man ser dem neste ikke i sollys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...